13 maj, måndag

Jobb hela dagen & full fart, kaos-tiden har börjat på jobbet & kommer pågå till v29 typ. Men vi är redo!

Efter maten så somnade Valle direkt i soffan & sen låg jag & Filippa som slöfockar & kollade på m Aladdin .

Nu måste jag sova. Jag ska ju upp tidigt imorn.
Jag har verkligen ingen ork alls till något, jag är trött & har frusit konstant exakt hela dagen, jag har gått i dunjacka hela dagen på jobbet & flanellpyjamas & morgonrock hemma, vad är
Felet? Vill inte bli sjuk nu!

Kaoset i huset kvarstår, ser ut som ett bombnedslag i Valles rum & gästrummet & sen behövs alla andra rum såklart städas också.

 Något jag däremot är sjukt taggad på är att köpa blommor & plantera ute! Göra fint på altanerna & sommarpiffa!


(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0