24 mars, söndag

Vilken toppendag vi haft!
Började dagen med en rejäl hotellfrukost & sen lite bus innan vi checkade ut.

Då åkte vi & kollade på mormor & morfars nya fina husvagn & stökade lite.

Efter det vidare till Norrtälje & svärmor & Sam.
Där blev det lunch & lite häng innan vi rullade vidare till Stigberg.

Vi grillade & njöt av våren & åt så mycket gott att jag fick ont i magen som alltid.
Det blev även också lite planering för vår weekendresa som är om några veckor!?
Ååååh vad jag längtar!

Toppen toppen dag som spenderats på bästa sätt, med familj & vänner.

Ikväll har jag drömt mig bort till sommaren, jag har planerat lite inköp som jag hoppas blir av, det kanske blir nya utemöbler!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0