23 mars, lördag

Imorse vaknade jag 5.20 & kunde inte somna om, klockan 6 gick jag upp & duschade & fixade mig i lugn & ro.

Barnen vaknade efter 7 & då gjorde jag dom klara sen åkte vi.

Vi mötte upp mormor, morfar. mamma, pappa & Ludde vid 9.30 & sen hoppade vi på 10båten till Eckerö.

Full fart på båten med lek & smörgåsbord.
När vi var tillbaka checkade vi in på Hotell Havsbaden & sen gick vi & badade, spaade.
Barnen lekte i timmar & hade så så kul.

Sen blev det häng på rummet innan det var middag.
Alltså vilket kaos, proppfullt med folk & man såg på varje anställd stressen & allt lös igenom, jag led med dom.

Min hummersoppa serverades av ägaren tror jag & hamnade på golvet, ja ni kan ju ana stressen.

Barnen somnade nästan innan middagen men hann få i sig den innan dom däckade i vagnen.

Hela detta kalas har mamma & pappa bjudit på för att fira deras 35årsdag idag, så så mysigt & alldeles för snällt.

Nu ska barnen & jag sova gott, natti!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0