Jobba nattis

Igår jobbade vi först 6-12 ju & förberedde allt vi kunde för nattens jobb.
När jag kom hem sov jag i nästan två timmar sen var det sommaravslutning på dagis.

Väl hemma åt vi middag & myste med lite ost, melon & oliver innan jag åkte iväg.

Klockan 20.00 började vi, alltså fan vad grymma vi var!!! Riktigt kul natt & vi körde på & vårt teamwork, alltså kan det bli bättre ?!!

Jag & Kristin körde på alla ungefär 62 smörgåstårtor & Ullis & Vilma körde på alla bufféer, var typ 500 tror jag.

Det var Hög musik, dans , tjejsnack & så kul!
Vid 5 tiden imorse blev det jobbigt & tröttheten slog till, 6.30 stämplade vi ut & när jag kom hem sov jag i 3,5 timme.

Sen tog jag en dusch & kollade lite tv sen hämtade jag barnen klockan 12.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0