27 juni, torsdag

Det har ekat tomt här inne, dagarna rullar på & jag har inte så mycket kul att skriva.

Filippa var ledsen & ville inte gå på dagis, så smart hon är kom hon på att ringa mormor Stina (min mormor) & frågade ifall dom fick vara där igår.
Klart världens bästa gammelmormor & gammelmorfar ställer upp.

I tisdag efter jobbet åkte jag & barnen till lövstalöt & fick träffa mamma & pappa när dom var hemkomna från Sicilien.
Vi hade en mysig kväll med stora familjen & sov kvar.

Igår jobbade jag 12-21 & efter jobbet handlade jag & kom hem till hela familjen vakna, myspys!

Idag är vi lediga, jag småplockar med all ren tvätt men ignorerar den stora tvätthögen .
Vi ska snart äta lunch, barnen vill ha amerikanska pannkakor & jag ska äta färskpotatis med kallrökt & gravad lax med romsås, avokado & sockerärtor , läääängtar haha!

Längtar även till ikväll & tjejkväll på Ekbolanda, tänk att man kan ha så fina kollegor!

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0