16 juni, söndag

Började dagen med frukost hos mamma & pappa innan jag åkte & hämtade ut tårta & ballonger.
När jag kom hem gjorde jag & Filippa klart cupcakesen & städade lite.

Vi åt lunch & fick sällskap av Therese när hon kom med sin fina cupcakes-leverans.

Vid 2 började kalaset här hemma. 
Som hon längtar Filippa & äntligen var det dags, så kul att se henne så lycklig med sina kompisar.

Klockan 5 kom stora tjocka familjen & det åts pasta med kyckling, soltorkade tomater & champinjoner.
Supermysig sommarkväll.

När alla åkte hem så har vi bara myst, Valle somnade tidigt & Filippa har lekt & donat & invigt sitt nya skrivbord.
Jag har städat & bäddat rent, alla dörrar står öppna, så himla härligt!

Vi ska avsluta den här grymma helgen nu med lite serier.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0