13 juni, torsdag

Imorse startade vi dagen med tandläkarbesök för Filippa, hon skötte sig exemplarisk & fick beröm för sina fina tänder.

Sen körde jag barnen till mormor & morfar som hade barnen hela dagen, så snälla & gulliga som ställer upp!

Jag åkte till jobbet & jobbade 10-16, full rulle!

Sen åkte jag till mormor & morfar sen hängde vi hos mamma & pappa.

Daniel har fått halsfluss igen & haft 40 graders feber sen igår. Han är heeeelt utslagen stackarn.
Han blev kvar hos mamma & pappa då han inte orkade köra hem, han bara sover.

Så imorn blir det inget Norrtälje & se Fredrik springa ut & ta studenten, så så trist & Daniel tycker det är lite jobbigt. 
Men nu får Daniel bli frisk!

Barnen sover nu i soffan & jag kollar på tv, ska sova snart!

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0