3 juli, onsdag

WOW vilken dag jag haft!
Jag , Kristin & Lisa tog tåget till Stockholm & tog några glas bubbel.

Sen promenade vi till mr cake för att frossa i massa gott! Vi såg även legendaren Roy Fares själv i egen hög person.
Sen åt vi, åt & åt, jösses så gott allt var!

När vi var mätta tog vi oss mot tåget & tåget var inställt så det blev flera olika bussbyte & förseningar & andra längre vägar men tillslut kom vi hem till Uppsala igen.

Så när jag kom hem bytte jag om sen åkte vi direkt tilll Norrtälje, barnen & Daniel för mys hos Mia & Sam & jag ner på stan för att möta upp tjejgänget för att fira Bella.

Vi har haft en toppenkväll & ätit massa gott.
Topp toppbetyg på den här dagen!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0