7 januari, måndah

Jobb 6-10 idag & sen veckohandlade jag & sen lunch & gos med småkillarna.
Sen hämtade jag mina älsklingar från dagis vid halv två.

Hem & hade en lugn eftermiddag & myste.
När Daniel kom hem åt vi middag sen åkte han på träning vid halv sju.

När barnen somnat vid halv åtta slängde jag mig i soffan & tände ljus & kollade igenom serier jag inte sett på veckor.
Älskar mina kvällar ensam i soffan, det låter kanske ironiskt men jag älskar dom verkligen.


Får se om jag håller mig vaken tills Daniel kommer hem & vi ser klart Dirigenten.

Alltså det är tortyyyyyyyyr här hemma, jag vill äta massa godis & glass vi har hemma.
Sötsuget är heeeelt crazy!

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0