30 januari, onsdag

Idag har vi varit på ikea med farmor, alltså sååå kul att barnen älskar ikea, alltså älskar😂 nog för att det är förknippat med köttbullar & lek & glass men dom älskar att springa därinne haha.

Vi köpte lite förvaringssaker, mer till tvättstugan så snart kanske vi har det som vi vill där.
Sen kanske vi lyckas ordna en hall snart men först ska jag komma fram till en plan med en hall som är praktisk OCH snygg OCH funktionell...

Efter ikea åkte vi till mormor & morfar, vi har inte setts på en månad så barnen & jag var taggade.
Lika mysigt & busigt som alltid.

Sen jobbade jag 16-21 & barnen fick mysa kvar & sen med mamma & pappa.

Mamma & jag har suttit & tjattrat länge men nu ska jag sova, barnen & jag sover kvar, lite sådär vardagslyx & mys!

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0