23 januari, måndag

Så trött hela dagen, jag har varit i slowmotion... ont i halsen & inget matsug alls, det säger allt om mitt välmående.

När jag kom hem gjorde jag middag & Daniel kom hem med barnen & han åkte direkt på match.

Barnen & jag har myst, som sagt helt orkealös. Ett tvättberg har legat sen en vecka & jag har inte orkat dammsuga klart köket & vardagsrummet jag började med i måndags.
Ingen ork alls, vill bara sova.

Så nu tänker jag lägga mig... 20.25.

By the way.
Något jag lärt mig sen igår när jag fick långt hår, jag har fått ont i nacken av allt tungt hår.
Och något problem jag aldrig haft förr vid tandborstning är att håret hänger framför munnen.
Så jag spottade ner hela håret med blå tandkräm.... tips, sätt upp håret innan.

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0