21 januari, måndag

Imorse körde jag barnen till dagis vid 9 & sen hem för att vila & sova, men nä, trots att jag ligger hemma dålig & inge pigg kommer den där ångesten krypandes att jag är dum som lämnar barnen, snart får jag ta hjälp på riktigt, det här går inte för mitt samvete. 
Så dom var på dagis mellan 9-13, tänkte attdom skulle få äta & Valle sova en stund.

När jag hämtat hem dom mös vi i sängen, dom till film & jag sov.
Jag har inte haft feber idag så har känt mig lite piggare & så men halsen alltså, jag kan ju inte äta, inte svälja.

Vid fem mötte vi mamma, pappa & Daniel för att lämna mammas bil & hämta ut hyrbil.
När vi kom hem blev det middag & sen tvättade jag håret med ett hairtalk schampoo två gånger inför morgondagen.
Håret var som svinto & tog typ en kvart att kamma ur.

Nu ska jag lägga mig med  barnen, är helt slut, natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0