15 januari, tisdag

Igår jobbade jag 6-10 sen var jag till frisören & beställde mitt hår, ååååh är så taggad på att få fint lååångt tjockt hår!!!

När jag kom hem rev jag ner julen snabbt & sen hämtade jag barnen vid 1.

När vi kom hem var jag helt slut, slumrade tilm i soffan medans barnen åt mellis & kollade film.

Efter maten så hjälptes vi alla åt & ta av allt pynt från granarna, barnen har små egna.
Valle grät hysteriskt & det var riktiga krokodiltårar när Daniel tog ut granen, jag led med Valle.. Filippa ville inte heller ta bort tomtar & sånt.
Vi längtar redan till nästa jul kan man säga.

Idag hade vi en lugn mysig morgon innan dagis. 
Valle var jätteledsen redan hemma & det var jobbigt att lämna iväg dom, då kom den där ångesten krypandes & hjärtat slår i 110.
Hemskt usch.

Men jag hann hem & plocka ur diskmaskinen & plocka tvätt innan det var dags för jobb.
12-20.30 jobbar jag idag.

Sen hem & kolla serier med min stora kärlek.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0