10 januari, torsdag

Imorse ställde vi klockan 7.15 för att gå upp & fixa oss för att åka på läkarbesök för Valle, precis när jag klätt på oss alla så ringer dom & ställer in pga sjukdom, suuuuuck vi hade kunnat sova uuuut! 

Så vi var hemma & hade en lugn förmiddag & sen var vi ut i det fin vädret & lekte, superkul!

Vid 3 åkte vi till pappas jobb, jag skulle lämna barnen där & sen åka & jobba.
Barnen ääälskar att vara på pappas jobb, dom har tjatat om det sen igår haha.

Sen var det jobb mellan 4 & 8 sen handlade jag & sen hämtade jag barnen hos mamma & pappa.

Idag fick jag höra att jag blev uttagen som löshårsmodell för Hair talk genom Min Frisör, salongen jag alltid gått till.

Så det ska bli så så såååå kul att äntligen få långt men framförallt TJOCKARE hår, jag har ju inget alls nu typ.

Jag har velat göra det här i flera år men varit så snål, men nu får jag chansen & så bra pris så jag kan inte säga nej.
Längtar längtar!!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0