Therese stora dag!

Igår fyllde min kära faster (syster) 40 år!
Hon var världsgullig & ville bjuda med mig att fira hennes stora dag på Grisslehamns havsbad.

Vi började dagen med lunch på nya Bastard Burgers i gränby & sen åkte vi till hotellet.

Alltså det var så så fint, det är nog det finaste hotellet jag bott på, lite liknande Falkenberg Strandbad.

Vi tog oss en aperol på en gång sen hängde vi på rummet & skålade & åt lite gott & satte på oss morgonrockarna innan vi tog oss ner till spa-avdelningen för lite bad.

Där satt vi & njöt & pratade länge.
Sen fixade vi oss & tog det lugnt på rummet innan middagen.

Det var en god 3rätters & vi var proppmätta & sen tog vi en till aperol & pratade i timmar.
Jag somnade med magont  för jag var så mätt .

Nu har vi precis ätit massa god frukost & ska checka ut sen blir det en sväng förbi Thuns.
Tack för detta väldigt mysiga & välbehövande dygn ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0