20 februari, onsdag

Igår efter jobb & dagis åkte vi hem & åt sen till mamma & pappa & satte upp en tavelvägg mamma fick i present, det blev så så fint!
När vi kom hem kollade vi tv & sen somnade vi.

Idag lämnade jag barnen vid 9, Valle var ledsen i vanlig ordning hemma när jag sa att vi skulle klä på oss & åka till dagis, men när jag skulle åka sa han att han ville vinka & pussade mig & sprang iväg till Filippa, sån sån lättnad att han inte var ledsen när jag åkte.

Sen har jag bara kollat serier & ätit gott här hemma, jag ska åka snart & kika lite affärer med farmor innan jag börjar jobba.
En sån skön dag.

Ingen ångest eller dåligt samvete idag, jag har legat i soffan & slappnat av bara, så skönt.

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0