1 februari, fredag

Jag åkte till jobbet imorse med ont i mage & oro & så stressad & disträ, allt för jag inte kunde sluta tänka på Filippas utslag.
Jag bröt ihop ganska snabbt & med bästa kollegorna skicka dom iväg mig för att åka & hämta Filippa för att ta mig till akuten.

Vi vart registrerade 9.45 & efter 14.00 fick vi träffa läkare.
Tack & lov var det samma läkare som skrev in Filippa när hon var dålig innan jul & som har följt hela hennes sjuk resa, och han sa att det "bara" vara vanliga svinkoppor, inga farliga med streptokocker eller stafylokocker, alltså den lättnaden.....

Sen åkte vi & hämtade lillebrorsan som hängde med bästa morfar under hela tiden.

Sen handlade vi lite mer gott & sen åkte vi hem & laddade om för fredagsmys.
Filippa var jätteledsen & rädd att hon skulle få vattkoppor igen & grät & var så så rädd att bli inlagd igen & allt som var, men sen lugnade vi henne.

Vi fick antibiotika i tablettform & det går än så länge superbra.

En toppenkväll ialla fall med massa gott, fredagsmys när det är som bäst!

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0