7 december, lördag

Igår var vi lediga & vi var hemma hela dagen i pyjamas, eller jag hade pyjamas hela dagen, så skönt.

Blev lite städ, film i soffan, mys i soffan & tacolunch, lugnt & skönt.

På kvällen åkte vi iväg på julbord med Byggconstruct. Så gott & så fint på Breida gård & kvällen slutade tidigt.

Vid 9 åkte vi hem & jag tyckte det var skönt, jag var ganska trött igår så jag & barnen la oss nästan direkt när vi kom hem.

Idag såg jag fram mot en lugn dag hemma med en långpromenad & fix & trix här hemma som vi aldrig annars hinner men nej då ska Daniel spela innebandymatch mitt i allt med några gamla kompisar från Stockholm.
Så mindre glad blev jag ...


Jag & barnen får köra en liten runda i Barkarby under tiden sen blir det lite julmys & världens gottiskväll hos underbara Stigberg.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0