5 december, torsdag

Idag jobbade jag till 4 & jösses så skönt det var att stämpla ut. Veta att en sovmorgon väntar imorgon kändes så härligt!

Jag hämtade barnen på dagis sen blev det lite mellis i bilen innan gympan som började klockan 5.
När gympan var klar åkte vi hem & åt tacos & sen gjorde vi pepparkakshus, det årliga huset!

det var verkligen en så så mysig kväll.
Inge bråk & skrik som hör till annars, bara massa mys & julmusik.

Sen hade ju nissen lämnat 2 blev så vi hade lite att göra, lämna önskelistor & även fixa lite smörgås & te till honom då han var sjuk.

Barnen sover sen 9 & jag har duschat & BUSat så jag känner mig lite fräsch imorn på julbordet, ska bli så så gott med julbord igen hihi.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0