28 december, lördag


Imorse vaknade jag halv 5 av att Valle ville ha välling. Vi sov hos Mia & Sam & jag smög ner för att göra välling. När jag kommer ner i köket & ska fixa välling så ser jag att det brinner, det är stora lågor på garaget.

Jag springer upp i trappen & in i mia & sams sovrum & försöker säga lugnt att det brinner för att inte skapa panik. Men det är lättare sagt än gjort.
Alla vaknar & springer ut & barnen blir rädda & ledsna såklart.

Brandkåren & polis & ambulans kom inom några minuter .

Barnen lugnade sig & tyckte det var coolt sen när dom såg alla räddningsfordon.

Vi alla blev skärrade & chockade. Tänk om Valle inte vaknat & ville ha välling?
Läskigt att tänka på. Men jag är hundra på att vi hade en skyddsängel som jag drömde om i samma sekund som Valle väckte mig.

Vår bil stod närmast elden & är helt förstörd i fram , vi & vår tur med bilar.... men men inte mycket att göra.

Jag är så glad att vi alla klarade oss oskadda.


Vid 10 pussade jag barnen hejdå & åkte till Stockholm & mötte mamma & Therese.

Vi har firat min 30årsdag lite i förväg.
Vi har ätit massssssa gott & druckit massa gott hela dagen , är sprängfärdig efter denna svull-vecka.

21.30 var vi tillbaka på hotellet i pyjamas & med godis & läsk, vi palla inte mer tyvärr .....
Men så så mysig dag!!


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0