24 december, tisdag

Vilken dag vi haft.
Den började mysigt med lite julklappar på morgonen, alltså barnens pepp. I feel them!!
Det blev frukost till julkalendern & sen ett litet städryck & sen fixa oss.

Sen åkte vi till funbo kyrka & tände ett ljus för Marita.
Barnen ville tända ett varsitt ljus & vi sa lite fina hälsningar , det kändes väldigt fint men ändå jobbigt såklart.

När vi kom hem dukade jag & Daniel skalade potatis sen kom Mia,Sam & Fredrik klockan 13 & sen ramlade resten in.

Vi har haft en så mysig dag & kväll.
Bara umgåtts & ätit för mycket gott.
Öppnat alldeles för mycket paket& träffat tomten & haft överlyckliga barn.

Vi fick också en väldigt fin julklapp av mamma& pappa, mer än halva resan betald som vi ska på i maj.

Vid 7 åkte typ alla hem & då kastade vi av oss kläderna & tog på pyjamasarna.
Sen har vi bara myst & fortsatt äta.

Men nu ger jag upp & lägger mig med barnen.
Jag är lite ledsen att julen ännu en gång är över.
Jag älskar julen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0