23 december, måndag

Imorse vaknade jag 3.30, kunde iiiiinte somna om, jag var nog lite övertaggad på julen & kunde inte somna om helt enkelt.
Klockan skulle ringa 6 men jag som sagt kunde inte sova så jag betalade räkningar, planerade lite & sen gick jag upp & sminkade mig & sorterade & städade  i badrumsskåpet & provade ut olika läppstift .

Sen gjorde jag smoothie & sen åkte till jobbet & jobbade 7.30–13.
Efter jobbet handlade jag sen åkte hem.

Några timmar hemma & vi hann mysa i soffan & se julkalendern & bädda rent innan vi åkte till mamma & pappa för uppesittarkväll.

Massa gott Att äta & så trevligt att maarit, dutta & tinna kom över, supertrevligt!

Vi är hemma sen en stund & jag har slagit in dom sista klapparna Till barnen.
Nu måste jag sova, är såååå trött.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0