18 december, onsdag

Imorse hade vi sovmorgon & kollade på julkalendern i soffan & åt frukost.
Jag lämnade barnen vid 9 & det Snön vräkte ner.
När vi kom till dagis så var dom inne & inte ute, då sa Filippa:
Som alla tjatat om snö & när den kommer får vi inte vara ute. 

Så klok & rolig hon är vår dotter haha!

När jag kom hem så njöööööööt jag må jag lova.
Jag satte på min jul-lista & slog in alla julklappar medans snön öste ner utanför.
Det var så m y s i g t ! ! !

Jag hann med massa tvätt & vika tvätt också, jag kan jag.
Jag har börjat med att berömma mig själv, det är viktigt när ingen annan Gör det haha!

Sen har jag jobbat 15-22, usch såg inte fram mot att sluta 22 men nu är det gjort.
Jag & Daniel har hunnit kolla en film ihop nu, vi går om varann varenda kväll denna vecka utom fredag.

Nu ska jag sova med mlna små älsklingar.

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0