17 december, tisdag

Igår jobbade jag till klockan 12 & sen åkte jag & köpte dom sista julklapparna (hoppas jag).
Sen hämtade jag barnen & vi åkte hem.
En lugn kväll hemma i soffan med mina älsklingar medans Daniel tränade.

Idag jobbade jag till 4 & jösses vad vi haft att göra idag, även om det inte alls är som vad vi har att vänta i veckan.

Men det gick galant ändå & sen hämtade jag hem banren.
Det blev lite pyssel för Filippa medans jag lagade mat, Valle kollade film då.

Sen åt vi favoritmaten & sen har vi myst i soffan hela kvällen.

Det är mycket jobb denna vecka så jag vill typ bara ha måndag kl 13 så jag får ta julledigt. 
Blir ledsen av tanken att julafton  är slut om en vecka..

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0