15 december, söndag

Helgen är över & den har gått fort faktiskt.
Den började riktigt jobbigt med begravningen.
Barnen var hos mamma & pappa & jag kom dit vid 7 & Daniel åkte iväg på match. 

Kvällen blev lugn & jag la mig 9, jag hade sån huvudvärk & ville bara ligga & vara ledsen & krama på Valle som sov.

Igår jobbade jag hela dagen & banren var på Leos med pappa & Jonas & Agnes & hade en toppendag.
När jag kom hem dit vid 5 blev det taco-kväll & mamma & Marie kom sen också.
Vi hade sån mysig kväll igår.

Idag har jag också jobbat & barnen har haft mysigt med mamma & pappa, dom har bakat lussebullar.

Efter jobbet hämtade jag Daniel & sen åkte vi till mamma & pappa & blev bjudna på pizza & lussebullar innan vi åkte hem.

Så skönt att vara hemma nu, jag bara njuter av att se granen & att få ladda för en "nästan" julvecka.

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0