HJÄLP

Jag behöver verkligen er hjälp & smakråd.
Jag har ju alltid velat ha en 3 sits soffa & en 2 sits soffa sen vi flyttade in här men Daniel vägrade.

Nu är han nästan helt med på att byta till det, MEN jag vet inte om vi ska byta. Jag gillar ju ändå vår soffa vi har nu men jag är ju ändå sugen på något nytt .

Så vad tror ni, om vi ska ha en 3sits & en 2sits så blir det ju att den kommer stå på exakt samma sätt som soffan står idag.

Vad tycker ni?

Här är soffan jag vill ha, plus en mindre 2sits.

(null)


Såhär ser det ut nu:


(null)

(null)

(null)




Kommentarer
Postat av: Lisa Z

Jättefin soffa. Mem tror att soffan ni har nu är mer av en myssoffa! Jag skulle avvakta p byta soffa eftersom att era barn fortfarande är relativt små. (Spiller i soffan?) men omavsert hur ni för så är soffan ni har jättefin och även den ni kollar på! Bra val! 😊❤️

Svar: Ja det är lite så jag känner också 😊 men du vet ju hur man blir när man vill ha något nytt🙈❤️❤️
Louise Reinwalds

2019-08-11 @ 08:15:19
Postat av: Mamma

Håller med Liza ❤️

Svar: ❤️❤️
Louise Reinwalds

2019-08-11 @ 21:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0