23 augusti, fredag

Tidigt imorse vaknade jag av en febrig & varm liten kille. Så det blev vabb idag.
En dag hemma bara med film & soffa hela dagen typ, Valle har sovit 2 gånger vilket han aldrig gör, knappt en gång.

Jag har försökt städat lite men han väl knappt gjort hälften av allt jag skulle behöva göra.

Vi har ialla fall bakat daimcookies, liiiiiivsfarligt goda! 
När Daniel kom hem blev det tacos & sen kollade vi på Mary Poppins, alltså woooow så bra filmen var!
Riktigt mysig familjefilm!

Jag längtar redan till att få lägga mig i vår renbäddade säng , ska strax krypa ner där. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0