22 augusti, torsdag

Igår jobbade jag & sen blev det express shopping på Mio & Ikea, fick med mig en ny sittpuff, ny golvlampa , ram, växter & massa ljus, man måste ju ladda upp nu inför höstens alla myskvällar! 

När vi kom hem fixade jag allt nytt, man blir ju så ivrig! Sen blev det middag, ärtsoppa & pannkaka, vi fuskade & åt den igår istället hihi, lite will and crazy i know!
Sen blev det seriemaraton när barnen somnat.

Idag har vi myst & lekt hos Anita, älskar att vara där, det är så mysigt & känns så hemma.
Vi hängde där i 4 timmar.

Sen åkte vi hem & fixade kantarellrisotto med Västerbottenost. Faktiskt Daniel fixade. Det är liksom hans grej, magiska risottos.
Det enda han också lagar haha, men inget mig emot jag älskar att laga mat!

Mamma & pappa kom på middag & sen blev det fruktsallad med grädde.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0