9 april, tisdag

Igår var vi lediga, eller ja sjuka, Valle var inte så pigg & hade feber, jättehostig & hängig efter sovstunden.

Vi hade en lugn kväll hemma & jag la barnen 8, vakna halv nio & skulle kolla serier med Daniel men somnade & vaknade efter 12, trött tjej.

Jag vaknade halv 8 imorse av barnen.
Dom har lekt & jag har tvättat & städat & packat åt oss alla.

Barnen har varit ganska rastlösa & det blir mycket bråk med bråkstaken Valle, det är riktigt jobbigt att höra hur man själv skriker i frustration när han inte lyssnar& gör alla dumma saker.

Jag mötte Daniel vid Ica & bytte bil & åkte in & gjorde spraytan. Alltså jag känner mig som en ny människa. En sån liten ändring kan göra sån stor skillnad!

Myskväll med Madagaskar ikväll innan barnen somande.
Valle ville inte sova så han fick hänga med oss en stund innan han somnade i soffan.

Som jag älskar dom små liven även om dom gör en galen så älskar man dom så det gör ont.
Så fina & så perfekta skapelser.

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0