3 april, onsdag

Igår jobbade jag & när jag kom hem var jag sååååå trött, la mig i soffan & nästan somnade.
När vi hade ätit gick vi ut & var ute någon timme.
Barnen & jag lekte med en granne  & Daniel fick något ryck & städade på tomten & i garaget & åkte till tippen full med skräp.
Även pulkor & snowracers åkte upp på vinden.

Imorse lämnade jag barnen vid 9 sen åkte jag hem & städade & höll på med tvätt, tvättade, sorterade & vek in allt & bäddade rent.
Tre timmar tog det nästan sen var jag slutkörd haha.

Jag tog en dusch & sen åt jag lunch & kollade serier & bara va’ i 2,5 timme Innan jag åkte till jobbet.

Jag kom hem för en stund sen, nu blir det PH & sen sängen.
Barnen vaknade ledsna nyss & gallskrek mamma, tror dom drömt något.
Men jag blev nästan lite glad när dom vakna så vi fick pussas & kramas.

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0