10 april, onsdag

Idag har barnen & jag varit hos farmor. Sen blev det Gränby en sväng för handla & leka.
Efter det hann jag krama Therese & Martin hejdå inför deras resa, tänk att imorgon åker dom & jag får inte träffa min bästa vän på fem månader nästan!?! Jösses hur ska det gå? Vem ska jag ringa när jag vill dela med mig av något eller bara prata strunt? Kommer sakna ihjäl mig efter dom!

Sen var vi hos mamma & pappa en stund & Daniel kom. Sne var det dags att säga hejdå till barnen.
Jag har känt att det här bara ska bli kul med Gdansk , inget konstigt att åka iväg 4 dagar , vi var ju i Italien & det gick toppen! 
Men nu när jag skulle säga hej då kändes det faktiskt tungt, det dåliga samvetet kom.
Jag kände att jag redan saknade dom innan kah ens hade åkt. 
Men dom kommer leva livets bästa dagar nu med mormor & morfar det vet jag & dom var så taggade! Filippa ville ju helst vara där i 15 dagar men nu blev det bara 4....

När vi åkte kände jag att jag behövde krama Frans innan dom åkte för han sov på dagen.
Så jag åkte dit & gosade en stund & fick kramas lite.

När jag & Daniel kom hem så fixade jag lite mys här & sen kollade vi tv innan Fabian  & Bella kom.
Vi har laddat upp rejält inför Gdansk & klockan ringer om 4 timmar så nu måste jag soooova!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0