3 oktober, onsdag

Idag tog jag, mamma & barnen 10tåget till Stockholm. Vi gick till Mr Cake & gjorde vår egna avsmakningsmeny, alltså oooooh myyy gooood! H I M L E N ! ! ! 
Vill dit igen & göra en egen avsmakningsmeny haha.

Efter fikat blev det lekparkshäng en bra stund innan vi rullade mot Uppsala igen.
Supermysig dag med mamma & barnen.

Väl i uppsala blev det bebismys med William, mamma & papp fick träffa den lille killen & barnen höll honom, så duktiga, stolta, fina & kärleksfulla mot William ❤️

Filippa somnade i bilen påväg hem vid 7, Valle & jag kollade Greta Gris & åt macka innan sovdags.

Det blev strömavbrott nyss så jag lägger mig nu, vågar inte vara vaken när det är knäpptyst & bäcksvart på hela gatan haha!

Toppendag ialla fall!!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0