27 oktober, lördag

Idag började vi dagen med ikea för att fixa ett nytt stolsben som var fel & sen blev det lite småsaker köpta.

Sen vidare mot Mio för att köpa lite nya julsaker, alltsåååå vill julpynta nuuuuu!!
Men jag ska vänta någon vecka till hihi.

Efter shoppingen åt vi donken med Carolina, Alicia & Mila sen åkte vi hem dit & lekte.
Supermysig dag tillsammans som alltid, så kul att se barnen ha så kul ihop.

Vi åkte förbi mamma & pappa påväg hem & Filippa styrde fest i husbilen & bjöd över mormor & morfar.
Jösses vilket liv det var haha!

Vi var hemma runt 6 & då började myskvällen med mina huliganer.
Jag har ju en riktigt trotsare & riktig bråkstake här hemma, jösses alltså...

Daniel har haft match på Åland & sen lagfest så barnen & jag har bara myst hela kvällen.

När dom somnade satte jag på filmen 22 juli som handlar om Utöya. Herregud alltså vilket jääääävla monster Breivik är, skrämmande.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0