23 oktober, tisdag

Igår hade vi en mysig dag med Emmilie & killarna hos oss, eller ja det var kaosartat i vanlig ordning & mega röj, som det ska vara!

Kvällen blev lugn med massa serietittande.
Filippa fick vara vaken med mig, hon brukar få vara uppe längre än Valle då han vill sova tidigt. Så då får hon vara uppe  Om vi har sovmorgon eller är lediga :)

Imorse lämnade jag barnen vid 9, Valle var jätteledsen, det som gått så bra & lämnat han på sistone.
Men nu har dom varit lediga i 2 veckor så det var lite kämpigt.
Filippa var glad som vanligt, hon vill leka med Ellen.

När jag kom hem tränade jag & kollade PH , gjorde matlåda, åt & duschade.
Idag jobbar jag 12-20.30, jobbar hela dagen med Kristin & när vi slutar ska vi dit & mysa & göra scones, lääääängtar!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0