6 november, onsdag

Igår hade vi verkligen en mysdag. Vi kollade mycket film & Filippa var mycket piggare trots kräkor på natten & morgonen.
Hon ville klä på sig & rita & leka så hon kändes piggare. 
Hon fick även behålla tomatsoppan.

Men middagen kom upp sen :( så trist för hon vill ju äta & dricka men de kommer ju bara upp.

Jag hittade äntligen greys igår så nu har jag att göra en eller två veckor!

Vaknade nyss med sprängande huvudvärk så fick ta mig en tablett, det händer typ aldrig att jag tar en värktablett.
Fick även en dunderförkylning igår, kuuuuul.

Får se hur Filippa mår idag, farmor kommer hit & är hemma med Filippa medans Valle ska på sitt första tandläkarbesök.

Filippa kräktes nyss igen efter att ha druckit vatten, tycker så synd om henne.

Just det, Sen är det ju även kladdkakansdag, är sugen på att göra en men ändå inte nu när jag känner mig krasslig.

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0