30 november, fredag

Filippas sänka låg igår på  110 & idag 80, normal sänka för en frisk är 10. Den är hög men hon har svarat på antibiotika & den går nedåt, Så de är positivt. 

Hon har fortsatt feber kring 38. 
Svullnaden hon har är densamma, ingen ändring än. 
Även större svullnad på ena benet nu. 
Så det är det dom har mest koll på nu. 
Men hon är ganska pigg & äter mat & får i sig lite. 
Hon vill också gå även om de gör väldigt ont på henne & hon knappt kan gå så går hon ändå . 

Nu kopierade jag in det jag skickat till lite närstående under dagen.

Hon har mått bra men svullnaden kvarstår så hoppas den går ner snart.
Hon är ju så envis & ska gå trots att
Hon nästan gråter & knappt kan gå, vår lilla kämpe alltså.

Jag höll tillbaka tårarna rejält när hon stappla fram första gången imorse, att se henne ha sä ont är sådan tortyr, när jag inte kan göra något.

Vi har haft besök hela dagen typ, först mamma & farmor.
Sen kom Valle & Daniel med maaaaasssa godis & sen mormor & morfar med lite pyssel.

På kvällen kom mamma & pappa igen.
Så mysigt & tacksamt att alla kommer. 
Filippa blir så så sååååå glad.

Annara var det jobbig kväll då det inte gick att sätta in antibiotikan i infarterna i händerna,
Dom försökte & försökte så mycket tillslut blev det en ny i armväcket.

Annars mycket känslor & tårar från mig. 
Är så jäkla känslig att säga allt högt.

Hursom verkar dom tycka att infektionen är under kontroll men det dom mest har koll på nu är svullnaderna.
Så vi blir nog här till minst söndag som det ser ut. Jag tycker bara det känns tryggt att dom har koll på vår prinsessa.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0