23 november, fredag

Så mycket på jobbet idag men med det grymma gäng vi är så går det så bra, så skönt!
Lagom slut klockan 4 & då möttes jag & Daniel  & barnen på jobbet. 

Daniel skulle iväg på match & barnen & jag passade på att handla lite & lite fredagsmys.

Sen har vi haft en lugn kväll med massa gott, kollat på 101 dalmatiner.
Barnen har sån energi & jag är helt tom på energi.

Dom fick lägga sig halv nio för att jag vill kunna ligga & se en film ensam, men ändå får jag dåligt samvete, förstår inte varför?
Hatar detta dåliga samvete jag har i princip jämt, förstår inte, det tar också så mycket energi.

Såklart när jag ska sätta på en film så strular internet, nä slutgnällt nu.
Går nog & lägger mig, är helt slut...

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0