15 november, torsdag

Vilka dagar, vilken sjukstuga... jag har varit såååå trött, sprängade huvudvärk & så ont i hals & öron, har knappt ätit sen i lördags, bara druckit te, tills jag kom på glass. Bästs uppfinningen, så jag har ätit mest glass & milkshake nu i två dagar, de enda som hjälper den ömma halsen.

Valle har varit pigg tills igår, då kom febern. 40 grader. Han är sååååååå prickig & det tar aldrig slut, hela natten har han kliat & varit ledsen.

Ringde kry så nu ska ha få anithestamin & en salva vi ska smörja med.
Annars har inget hänt i veckan, vi är ju sjuka så inte många knop, speciellt inte när jag är sjuk, jag har sovit 1timme om dagen med Valle, så skönt.

Mitt julpynt som skulle upp har jag inte orkat ta upp. Så trist, kanske i helgen kommer
Det upp, det ska ju va mysigt & härligt & underbart inte jobbigt att
Få upp allt.

Idag ska Filippa få åka hem till mamma & pappa & sova & gosa & leka så kan vi ligga & vila med gott samvete jag & Valle.

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0