Fredagen

Jösses vilken stressig & kaos dag på jobbet, så underbart när klockan slog fyra, HEEEEELG!
Efter jobbet åkte jag & jagade efter ett bord på två jysk men det fanns tyvärr inte hemma,
Får se om jag orkar köpa det idag.

När jag kom hem var jag tvungen att slänga mig i soffan, hade inte suttit ner & tagit det lugnt sedan 8.30.

Sen grillade vi hamburgare & hade sån lugn kväll här hemma & grannbarnen leker & springer mellan alla hus, sån himla perfekt fin liten idyll.

Idag är det löööördag & eurovision ikväll, sooooom jag längtat!!
Vi bjuder in till lite fest här ikväll, längtar ihjäl mig 😍😍

Men först nu tänkte jag försöka ta mig ut på en liten springtur innan frullen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0