27 maj, söndag

Söndag & mycket folk på jobbet, allt för att fira oss grymma mammor!

När jag kom hem fick jag blommor som Filippa plockat, sååå fina! Sen kirrade jag ihop en enkel trerätters till mamma & svärmor, chevretoast, grillat & jordgubbar med cantuccinismulor & grädde, mums!

När alla åkt hem fick jag en present av Daniel & barnen. Jag har lääääänge velat köpa vänskapsknuten från Svenskt tenn & tänkt köpa den i sommar när vi ska till stockholm & bo på hotell.

Men jag fick den idag & jösses en sån fin present hade jah verkligen inte förväntat mig. Jag sa att om jag är värd en morsdagpresenat så önskar jag mig gärna en träningströja eller tofflor, men det här, ojojoj!
Daniel sa att det vart en sån present för att ta igen alla år jag inte fått något haha.

Vid 9 åkte jag & Filippa & snodde lite mer syrener då dom andra blivit vissna, Filippa tyckte det var så kul haha.

Hursomhelst, att vara mamma är det absolut bästa men också svåraste som
Finns. Jag gör mitt bästa men kan nog bli en ännu bättre mamma.
Jag älskar er till månen & tillbaka.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har en stor syrenhäck hemma som ni kan ta skott av om du vill. Ska tydligen bara vara att klippa en gren och sticka ner i marken typ så rotar den sig 😊

Svar: Åh jättegääääärna😍😍😍
Louise Reinwalds

2018-05-28 @ 14:55:29
Postat av: Johanna

Det var jag som skrev 🙋

2018-05-28 @ 14:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0