21 maj, måndag

Imorse vaknade jag av att daniels mormor ringde, 8.48!?! Sen sov vi vidare till efter 9, alltså huuuuuut skönt!? Tack barn! Vi var nog trötta efter en fullspäckad helg.

Vi har baaaara varit hemma & njutit av vädret. Barnen har lekt & plaskat hela dagen & jag har mest kunnat sitta & sola, helt otroligt.
Kände mig så tråkig men dom verkade klara sig utan mig så jah passade på att sola.

Sen har jag börjat fixa lite i tvättstugan & bäddat rent & vädrat hela dagen.

Filippa längtade tills hennes kompisar skulle komma hem sen kom ingen hem.
Då sa jag att vi kan leka & hon svarar : men mamma du städar ju jämt & säger att du ska duka av & tvätta.

Alltså vilket slag i magen, jag blev på riktigt ledsen. Är jag en så tråkig mamma?
Jag tycker alltid jag varit duktig att leka med barnen. Men nä usch det var tungt att höra.

Jag försökte förklara att vuxna måste städa & tvätta. Men men får försöka släppa på att jag vill ha de undanplockat.

Annars har det varit en toppendag med mina älsklingar.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0