18 maj, fredag

Dagen började inte med sovmorgon, 6.45 vaknade Valle men jag låg & drog mig & slumra till medans barnen kollade på tv i sängen till 8.15.

Vi gjorde oss klara & åkte & tog TBEvaccin på barnen. Filippa var först ut, superduktig, hon var så glad över att åka & ta spruta så hon ritade två teckningar till doktorn & gav efteråt.
Inte ett ord eller min vid sprutan, kan det verkligen vara min dotter?🙈

Valle han blev lite ledsen men ändå så duktig!

Sen handlade vi massa gott med mamma & farmor.
Hela dagen, eftermiddag & kväll hade vi hos mamma & pappa.

Jag tog en springtur & det var såå härligt.
Sen fixade jag all middag, ludde & jag stod för maten.

En heeeelt toppenkväll med familjen, men nu måste jag säga god natt.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: mamma

tack för en härlig, dag /kväll

Svar: ❤️❤️
Louise Reinwalds

2018-05-19 @ 12:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0