Fredagen

Började dagen igår med bvc för Valles hemska utslag, vår sköterska gav oss en akut läkartid då det är extremt mycket eksem som kommit från ingenstans.

Läkaren sa att han aldrig sett så mycket atopiska eksem. Vi fick äntligen kortison utskrivet & ska ta allergiprover för typ sllt på måndag, även kolla upp Filippas eventuella nötallergi, så skönt!

Sen bjöd mamma på lunch & vi gick på Gränby & Filippa fick välja saker till sitt kalas & köpa ballonger.

När vi kom hem började jag förbereda för middagen & städa.

Daniel blev precis klar med altanen när Fabbe, Bella & Killarna kom så den invigdes rejält!
Sååån toppenkväll alltså & vi åt & åt så jag hade så ont i magen tillslut, inte vanligt, jag har typ no limit annars haha!

Dom sov kvar här också , så mysigt!
Tack för toppenkväll & jösses vad jag längtar till den 18/8, brölloooooop!!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0