Senaste dagarna

Söndagen började bra, jag, daniel, emmilie, danne & dennis åt frukost & tog det lugnt sen vid 12 slog det till, jösses så bakis jag var.
Mådde piss heeeeela dagen.

Mamma hade kalas & jag var inte på topp. alls.
Men trevligt var det & när alla åkte åt vi pizza & sen åkte vi hem.

Igår var jag & barnen lediga & vi var hos familjen Englund & blev bortskämda med massa gott på johannas brunch.
Kaosartat som alltid med lekdejter haha.

Sen åkte vi hem & mös & fixade mat & möblerade om i köket haha.

Imorse lämnade jag barnen vid 9 & åkte hem, skulle vila & kolla greys men nä började med tusen projekt & städade & plockade tvätt & bäddade rent & Allt, 3 timmar höll jag på. 

Sen blev jag trött haha.
Jag kollar greys nu & ska snart åka till jobbet, 15-22 jobbar jag ikväll, fett otaggad..

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0