5 februari, måndag

Igår när vi kom hem kom mia & sam förbi med valles sko som vi tappat på parkeringen hos dom.
Dom kom även med fika så vi gjorde egna semlor.

Sen bestämde vi oss för att måla här i vardagsrum & hall, iiiiiih så kul ÄNTLIGEN! Nu ska vi bara boka in en helg men först ska vi bättra på förvaringen i tvättstugan & sen måla tror jag sen blir det även sätta thujor i april.
Så kul när det blir förnyelse!

Det är mycket man vill göra men man får ta lite saker åt gången.

Filippa var väldigt dålig igår, ville inte alls äta bara dricka mjölk, vi fick i henne lite pulvermos ialla fall.

Sen kräktes hon också som hon alltid gör när hon får hög feber.
Jag bäddade i gästrummet & bunkrade upp för kräkfest men det blev ytterst lite kräks tack & lov.

Daniel & jag hade myskväll sen med bron & beck.

Idag är barnen hemma, valle är ju frisk & pigg men inte filippa.
Jag börjae jobba 15 idag så daniel kommer hem tills dess.

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0