15 februari, torsdag

En ganska fartfylld dag, valle har varit feberfri & på uselt humör, vilket innebär ännu sämre tålamod av mig än vanligt.

Valle satt & hällde ut saft i soffan & då skrek jag lägg av sådär gör man inte & blev arg, då sa filippa: men mamma du behöver inte bli arg på Valle, det är sånt som händer ibland när man är liten.

Japp den sved ordentligt, kände mig urdum.
Jag är så himla känslig nu för tiden, ja man skulle kunna tro att jag är gravid men det är jag icke.

Vi har också myst en hel del, film isoffan  under täcket & lunch vid tvn när valle sov.

När daniel kom hem blev det ärtsoppa & pannkaka.

Sen tog jag med mig filippa & åkte & handla massa gott inför helgen.
Alltså hur mysigt var inte det? Det bästa på länge, så bra var det.
Mer egentid men min prinsessa vill jag ha!
(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0