21 augusti, tisdag

Igår hade vi en toppendag! Barnen fick välja lunch & dom ville ha köttbullar på ikea, perfekt tänkte jag haha, mina barn älskar ikea & det älskar jag!
Jag hade tänkt köpa massa växter men det fanns ingenting typ så det blev bara 2 tyvärr.
 
Vi köpte även fina höstkuddar & handlade mat innan vi åkte hem.
Hemma blev det massa gos, tvätta, leka, & cykla.
Sån mysig dag!
 
På kvällen jobbade Daniel så jag tände massa ljus & kollade mina skitprogram, ääääälskar hösten & alla programmen!
 
Idag var det dags för dagis, Filippa var glad & hon träffa sin bff direkt & frågade när jag skulle gå, älskade.
Valle däremot var väldigt ledsen, det är han jämt vid lämning men idag var det riktigt jobbigt, jag bröt ihop direkt i bilen.
 
Dom har varit lediga i 7 veckor & jag 4 såklart det blir en omställning.
Glad för schemat jag har ändå, dom går max 4 dagar & var tredje vecka endast 2, så jag får påminna om deras br schema. Men idag var det tufft, jag ska strax åka till jobbet & det känns tungt idag.
 
Som jag älskar er min familj, ni är allt jag någonsin önskat mig.
 
 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0