27 april, fredag

Jobb hela dagen & full rulle som det ska vara fredagar.
När vi kom hem fick barnen lite mumsigt i väntan på middagen.

Det blev fiskspett på grillen av torskrygg, laxfilé & tonfiskfilé med chiliaioli & örtaioli med färsk potatis, det var väldigt gott må jag lova.

Efter maten var vi ute ett tag & sen gick vi in för fredsgsmys & lets dance. Barnen somnade  efter 8 typ.

Sen har jag bakat & fixat för kalaset imorn & blev klar nyss.

Alltså det här med Tim Bergling, Avicii, säger det igen men jösses så det har berört mig, jag har känt mig låg & haft mycket tankar sen man fick höra om hans bortgång.
Självmord blev hans utväg efter alla rop på hjälp.

Jag lyssnar väldigt mycket på avicii nu & varje gång får jag sån kick men även bränner tårarna på insidan.
Vila i frid Tim.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: mamma

En härlig fredag mer mys ❤️ Ja detta med avivi berör en verkligen , vi tittade på dokumentären igår ❤️

Svar: Ja jag tycker de är så jobbigt😔❤️
Louise Reinwalds

2018-04-28 @ 07:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0