23 april, måndag

En ledig dag idag som har varit jobbig.
Jag har tvättat tvättat & tvättat & handlat mat, städat & försökt vara medlare mellan bråkstakarna.

Alltså vad har hänt? Båda två liksom & dom är så osynkade. När den ena vill leka vill inte den andra & så håller dom på hela tiden typ.

Valle skriker & jag skriker. Jag veeeeet man ska inte skrika & barn gör som barn gör men jag kokar ju över när han bara slår & slår & bråkar.
Nej det är faktiskt väldigt jobbigt just nu, ursäkta allt gnäll.
 
Något väldigt kul var att Emma, Meja & Alisa var här idag & lekte & åt mellis.
Så härligt att få ventilera sig & inse att man inte är ensam att känna som man gör i mammarollen.
Supermysigt att ses !

När Daniel kom hem blev det grillat till middag. Sen duschade barnen & vi bäddade rent.
Jag är heeeeelt slut nu & ska strunta i det där mount everst tvättberget.


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0