MÖHIPPA

Herregud vart börjar jag?.....

Igår skulle jag möta therese, jennifer & emmilie för att handla mat till en helg på gräsö.

Visst hade jag mina misstankar då detta var enda helgen innan bröllopet möhippan skulle vara.

Men jag, daniel & barnen väntade & det kom inga. Sen kom en kille med massa ballonger & en dramatenväska & ett brev.

Där stod det att jag skulle gå till hm till kassan & sägs att jag hette Louise.
Jag fick en stor karton jag öppnade & där i låg 3 brev.
Det första stod att jag skulle ta på mig allt som låg i kartongen

Sen skulle jag lämna tillbaka kartongen i kassan & sen gå vidare till lindex.

Så jag tog mig ut mot lindex & alla stirrade såklart.
Sen hör jag massa visselpipor & alla hoppar ut ur butikerna.

Alltså, även om jag haft mina misstankar så hade jag ju ingen ingen aning om vad som skulle hända.

Där står jag & jag ser typ alla mina vänner, mamma & svärmor.
Allt typ blev svart & allt bara släppte så tårarna kom.

Att alla var där för min skulle, alltså, jag gråter nu med när jag skriver.
Att inse att all planering dom haft & gjort, dagen var liksom här!!

Jag hade verkligen inte räknat mes att min tärna rebecca skulle kunna komma & hon var där & det var en sån glädje att inse att hon faktiskt skulle vara med.

Jag taggade till ändå väldigt snabbt tycker jag & vi skulle lämna gränby & gå iväg.

Uppdragen började direkt typ & jag skulle ta en selfie med en man i en grävmaskin.

Sen var det picknick i salabacke & vilket vääääääder vi fick, sommar var det!

God lunch & alla hade med slg en present som var kopplad till mig & den andra person.
Det var superkul , knepigt & svårt men det gick ändå bra tycker jag haah, om jag gissade fel blev det straffshots...

I mitt stora ballongträd hade jag också massa frågor eller uppdrag också, mycket kungliga frågor var det.

Efter picknicken var det dags för poledance.
Alltså guuuud så taggad jag blev, har alltid velat prova & emmilie är ju instruktör så hon höll i det, my god alltså.

HUUUUUR kul som helst men så svårt. Man ville vara lika sexig som emmilie & göra som hon men man insåg ganska snabbt att det aldrig skulle ske haha.

Efter pole strosade vi ner mot stan & uppdragen fortsatte.
Jag skulle be om en puss på kinden, göra ett polesteg på en lyktstolpe, köpa en stor banan & ett grande paket kondomer, sjunga snapsvisa med någon & ta en shot, hitta en man som jag tror ser ut som daniel om typ 20 år & ta en selfie med, jag skulle sjunga en låt som jag kopplar till min ungdom.

Sen gick vi mot stationen & skulle ta bussen mot österbybruk & då insåg jag att vi skulle till jennifers föräldrar i wattholma.

Rätt hade jag & jag blev mer taggad! Där var det bubbelbad, chips & dip & godis, vin, bubbel & tjejsnack.

Vi körde femkamp & hade aaaaskul.
När jag insåg att middagen var tacos ville jag typ gråta också.

Vi åt & sen blev det musikquiz som emma gjort & herregud vilken tidsresa & massa skratt & dans, för min del haha.

Sen skulle vi in till stan vid 11 för att gå till flustret & dansa & jag var såååå taggad men blev så trött från ingenstans.

Jag somnade på bussen vid typ halv tolv & sa att jag ville hem för jag var trött & jag skämdes såååå & kände mig så tråkig som inte orkade.

Liksom som jag gjorde alla besvikna.
Men att jag ens höll igång så länge jag gjorde trodde jag aldrig jag skulle göra.

Jag hade ialla fall världens absolut bästa dag.
Mina vänner & jag, alltså inget hade blivit bättre.

Therese & jennifer som planerat det mesta också, wow. 
Alltså jag finner ärligt inga ord för denna dag, inge mer kärlek eller glädje hade det kunnat vara.

Jag älskar varenda en av er & ni alla har en stor plats i mitt hjärta.
Jag tror ingen förstår vad den här dagen betyder för mig.

Nu ska jag sluta skriva så jag kan sluta gråta.







Kommentarer
Postat av: Mamma

Va härligt att de blev så lyckat och bra . Roligt att få vara med en liten stund på FM på en av dina största dagar i ditt liv . Så glad för din skull att de blev en bra dag att minnas och kul med alla bilder som vi får se

Svar: Jag äe glad att ni va med❤️
louise

2017-09-18 @ 08:43:53
Postat av: Johanna

Vad kul att det blev så lyckat! Längst in i området bakom dig på sista bilden ska vi flytta 😁

Svar: Jaaa du skullke varit med😍👏🏻❤️ haha ooops sorry 😂😂🙈
louise

2017-09-18 @ 09:27:46
Postat av: Lisa

Så lyckad dag❤ Och vi alla hade ju Askul. Så att vi inte kom till flustretgjorde inget. Tror vi alla var trötta! Ahhavi är ju snart 30, det sätter sinaspår😂❤

Svar: Hahaha ja dom flest kände: YES när jag somna så de känns bra att höra😂hahah ja omg vi är typ så gamla😂❤️❤️
louise

2017-09-18 @ 10:07:06
Postat av: Rebecca

<3 <3 !

Svar: ❤️❤️❤️
louise

2017-09-20 @ 15:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0